Wij repareren alle bekende merken en de meeste bij ons in huis. Zowel binnen als buiten de garantieperiode. Wij beschikken over Aeroflex meetapparatuur inclusief diverse autotest- en tuningslicenties zodat we digitale apparatuur perfect kunnen testen en afregelen.

Via ons online reparatieprogramma kunt u nieuwe reparaties aanmelden bij Selcare Services B.V. en de status van geregistreerde reparaties volgen. Dit werkt als volgt:

  1. Om een nieuwe reparatie aan te melden of om geregistreerde reparaties te volgen dient u eerst in te loggen.
  2. Vanaf de Selcare homepage gaat u naar "Reparaties". U komt op de startpagina van de reparatie module (de pagina waar u nu bent)
  3. Eenmalig vult u minimaal één verzendadres en één retouradres in bij menu item "Mijn adressen".  Als verzend- en retouradres gelijk zijn dient u dit adres zowel als verzend-  en retouradres in te vullen. 
  4. Om een nieuwe reparatie aan te melden gaat u naar het menu item "Reparatieorder aanmaken". Vul het online formulier in en volg de instructies die u op het scherm en (na het invullen en versturen van het formulier) per e-mail ontvangt.
  5. Om geregistreerde reparaties te volgen of de status te bekijken gaat u naar het menu item "Mijn reparaties". 
  6. Om uw verzend- en retouradressen te beheren gaat u naar het menu item "Mijn adressen". U kunt overigens tijdens het aanmelden van een reparatie ook een verzend- of retouradres toevoegen (Groene + toets). Gebruik meerdere verzendadressen als u meerdere vestigingen heeft. Gebruik meerdere retouradressen als u meerdere vestigingen heeft en/of als u het gerepareerde toestel direct naar uw klant wilt laten sturen (dropshipment). 

 Overige informatie: